Riwall PRO RLT 92 T zahradní traktor – recenze
Traktorová sekačka značky Riwall může být i u vás v zahradě velmi užitečným pomocníkem. Má široký záběr, sběrný koš s velkým objemem a díky výkonnému OHV motoru nepředstavuje problém ani kopcovitý terén. Stroj má šestistupňovou převodovku a objem palivové nádrže 3,8 litru. Traktor je vybaven světlomety.
Riwall PRO RLT 92 T
OHV motor o objemu 439 cm3, regulovatelná výška sečení v 5 polohách v rozpětí od 30 do 95 mm, sběrný koš s kapacitou 240 litrů, záběr 92 cm.
Prohlédnout nejlepší nabídkuZahradní traktor je poháněn OHV motorem MTD Thorx Evo 1 o objemu 439 cm3. Přestože jsou na trhu i výkonnější motory, tento čtyřtaktní motor (jeden válec) pracuje velmi efektivně. Vybaven je tlakovým mazáním a dosahuje maximálního výkonu 10,7 kW. Celkově ho pohání až 14,5 koně. Mechanická převodovka Transmatic je šestirychlostní a řadí velmi plynule a přesně. V závislosti na výšce trávy tudíž můžete zvolit tempo, jaké vám vyhovuje nejvíce. Spojkový pedál má podle některých zákazníků poněkud tužší chod. Pohyb v terénu usnadňují i velká kola – vpředu jsou 15palcová a vzadu až 18palcová. Žací ústrojí se dvěma ocelovými noži je plovoucí s pomocnými kolečky a dokonale se tak přizpůsobuje zvlněnému terénu. Má záběr až 92 cm.
5 poloh sečení
Výška sečení má pět poloh od 30 do 95 mm. Kapota je otevíratelná a prostor je dobře chráněný před mechanickým znečištěním. Zároveň má uživatel dobrý přístup ke všem kapalinám. Sběrný koš má objem až 240 litrů a nechybí ani signalizace naplnění koše. Vyprazdňování koše je možné za pomoci pákového systému přímo z místa řidiče, koš tudíž nemusíte sundávat. Deflektor je v rámci výbavy za příplatek. To platí i v případě trojramenných mulčovacích nožů, které lze osadit v rámci příslušenství nabízeného výrobcem.
Dobré manévrovací schopnosti
Perfektní manévrovatelnost zajišťuje poloměr otáčení 46 cm. Kolem překážek se zvládnete velmi dobře pohybovat, a sečení je tak bez zdržení. Na škodu je jen skutečnost, že při zpátečce sekačka neseká a trávu seká jen při pohybu vpřed. Sezení je pohodlné díky odpruženému sedadlu a integrován je i držák na nápoje. Ovládací prvky jsou ergonomicky rozmístěné. Objem nádrže na benzin je 3,8 litru a oproti konkurentům jde o poměrně malý objem. Stroj má ocelový rám i ocelovou karoserii. Kvalitní dílenské zpracování je velkým pozitivem. Zahradní traktor váží až 195 kg. Díky spolupráci s evropským výrobcem MTD potěší dostupnost náhradních dílů. Za účelem dobré viditelnosti je zahradní traktor vybaven světlomety.
Zkušenosti s Riwall PRO RLT 92 T
Spokojenost zákazníků a pozitivní hodnocení mluví samy za sebe. Zahradní traktor Riwall PRO RLT 92 T je velmi zajímavým modelem, který má na našem i slovenském trhu velmi dobrou pověst. Rozhodně nepatří mezi nejdražší a v poměru k ceně nabízí velmi dobrý výkon. Zákazníci chválí výkon motoru, který si poradí i v kopcovitém terénu, nepřehřívá se a má efektivní chlazení. V případě potřeby opravy je k dispozici široká síť servisů a dobrá je také dostupnost náhradních dílů. Objem motoru je 439 cm3 a při startu a studeném chodu je poměrně hlučný. Se sekačkou se velmi dobře manipuluje, snadno se ovládá i v nerovném terénu při náklonech.
Zdroj: Heureka.cz
Nevýhodou šestistupňové převodovky Transmatic je fakt, že při zpátečce není poháněno žací ústrojí. Sekat tak můžete jen při pohybu vpřed. Velký je také objem sběrného koše, a to 240 litrů. Vyprazdňování probíhá za pomoci páky přímo z místa řidiče, není proto nutné koš kompletně sundávat. Záběr sekačky je 92 cm. Mulčování je dostupné pouze za příplatek, je potřeba nainstalovat speciální sadu trojramenných nožů. Z recenzí zákazníků je ještě třeba zmínit, že se spotřebitelům zamlouvá i kvalita konstrukce a kvalitní dílenské zpracování.
Záverečné zhodnotenie
Objem motoru: 439 cm3 / OHV ● Výkon motoru: 10,7 kW ● Max. výkon motoru: 14,5 HP ● Typ převodovky: šestirychlostní/Transmatic ● Šířka záběru: 92 cm ● Objem sběrného koše: 240 litrů ● Výška sečení: 30–95 mm ● Nastavení výšky: 5 poloh ● Hmotnost: 195 kg
Fotogaléria
Testované produkty
Prečítajte si
(80.8%)
Komentáre
S traktůrkem dosud spokojenost. Teď se objevila závada ze které se vyklubal konstrukční nedostatek. Vylomil se šroub, který drží brzdu a řazení vpřed a vzad. Dle normy má být délka závitu v hliníku 2D. Zde je však jen 1D a ještě ve slabém nálitku. Je to na novou skříň diferenciálu.
Odpovedať